Pakume SantaCare Maintenance’i kaubamärgi all seadmete ja tarkvara täishooldusteenust. Cisco, Juniperi, F5, CheckPointi ja Infinera sertifitseeritud hoolduspartnerina sõlmime Sinu ettevõttega hoolduslepingu kas igale seadmele eraldi või ühiselt.

Seadme ostmisel vaata hooldustingimusi.

Tänapäeval tuleb seadmete ostmisel kindlasti silmas pidada garantii- ja hooldustingimusi. Üldjuhul pakuvad tootjad hooldusteenust seadmega kaasa või lisateenusena.

Pane tähele

  1. Uuri järele, kui kaua kehtib seadme tasuta hooldus. Sageli on selle tingimused üsna piiratud. Näiteks tehniline tugi võib kehtida vaid kolm esimest kuud.
  2. Kuidas on määratud õigus uutele tarkvaraversioonidele. Tihti pakutakse neid vaid tasuta hooldusaja vältel.
  3. Kui kaua kehtib garantii: näiteks rikkis seadme väljavahetamine võib olla piiratud 1 aastaga.
  4. Millise tasemega teenust tootja pakub: kas ta lubab teenustaseme lepingu ehk SLA taset.

Miks valida SantaCare Maintenance

  • Sul on üks kontakt Cisco, Juniperi, F5, CheckPointi ja Infinera toodete probleemide korral.
  • Pakume eesti- ja ingliskeelset tuge telefoni, e-posti ning iseteeninduskeskkonna teel.
  • Erineval ajal ostetud seadmete hoolduste uuendamine toimub ühel päeval.
  • Koondame erinevate tootjate hooldused Sinu jaoks ühte lepingusse.
  • Võid ühes lepingus kombineerida erinevaid SLA-tasemeid.
  • Saad valida endale sobiva tasumisgraafiku: 1 aasta, 3 aasta või kvartali kaupa.
  • Meil on soodsam hinnatase võrreldes tootjate otsehooldustega.