Santa Monica Networks ja Elisa kolisid kokku

Juba mõnda aega tagasi teatasime Santa Monica Networksi ja Elisa ühinemisest. Meil on hea meel lisada, et nüüd kolisime ettevõtted kokku ka füüsiliselt. Hetkel töötame kodukontorites, kuid kohe kui eriolukord lõpeb, saad meid külastada Elisa peahoones aadressil Sõpruse pst 145.

Võimendame Sinu äri

Meie eesmärk on enda kanda võtta kõik, mis puudutab sinu sideteenuseid, internetiühendust ja IT-ga seonduvat – ööpäevaringselt. Nii saad oma energia suunata tegevustesse, mis aitavad sul enda ettevõttes lisaväärtust luua.
Edaspidi toetavad sinu äri edu ja kasvu veelgi rohkem tippspetsialiste, kellelt saad head nõu, ning teenuseid, mis aitavad sul oma plaane ellu viia.

Tööta turvaliselt igal pool ja igal ajal

Edumeelse ettevõttena soovid olla tõsiselt võetav konkurent, seda ka tööjõuturu tingimusi arvestades. Aitame sul meeleldi ajaga kaasas käia, et saaksid tagada oma töötajatele paindliku ja turvalise võimaluse teha kaugtööd, viibigu nad parajasti Tallinnas, Oslos, Barcelonas või Tokyos.

  • Säilita ja jaga andmeid turvatud pilveteenusega Elisa Office 365.
  • Pea koosolekuid maailma eri paigus viibivate osalejatega – sind toetab Teams videolahendus.
  • Koonda kontorid ühtsesse võrku ja võimalda ligipääs sisevõrku ka kaugelt läbi meie VPN lahenduste.

Hea teada!

Milline on ühisettevõtte visioon ja eesmärk?
Elisa ja Santa Monica Networks ühendasid jõud, et tuua oma äriklientideni parimad kompetentsid nii telekommunikatsiooni kui ka laiaulatuslike ja turvaliste IT-teenuste vallas. Muudame oma äriklientide elu veelgi lihtsamaks, et nad saaksid keskenduda vaid oma põhitegevusele ning jätta kogu selleks vajaliku tehnilise toe Elisa hooleks. Ühinenud ettevõttena saame firmadele pakkuda laiapõhjalisi terviklahendusi, mis kombineerivad ärikliendi spetsiifikast lähtuvad tehnoloogia- ja IT-vajadused igapäevaste telekomiteenustega kõikjal, kus see on vajalik.

Milline on nüüd SMN-i, Elisa Eesti ja Elisa Teleteenuste juriidiline staatus?
Elisa Teleteenused AS, Elisa Eesti AS ja Santa Monica Networks AS kuuluvad Elisa kontserni eraldi tütarettevõtetena. Pole ette näha, et lähiaastatel selles osas muudatusi toimuks.

Kas minu teenusepakkuja muutub?
Ei. Vastavalt kehtivatele lepingutele on teenusepakkuja endiselt kas Santa Monica Networks AS või Elisa Eesti AS.

Kes hakkab ettevõttele arveid esitama? Mis muutub arvete maksmisel?
Kõik jätkub nii nagu enne. Arveid esitab ka edaspidi tänane teenusepakkuja, olgu selleks siis Elisa Eesti AS või Santa Monica Networks AS. Arve rekvisiidid ja maksetähtajad jäävad kõik samaks ning arvete maksmisel midagi ei muutu.

Kas minu teenused muutuvad?
Ei. Kõik teenused toimivad edasi täpselt samadel tingimustel ja alustel nagu siiani.

Kas minu teenuste tingimused muutuvad?
Ei. Ühegi teenuse tingimused ei muutu ning kõik lepingud kehtivad edasi.

Mis saab SMN-i brändist ja logost?
Elisa on tuntud telekommunikatsiooni bränd ja Santa Monica Networks tuntud IT-lahenduste bränd. Tõenäoliselt koonduvad tulevikus kõik Elisa teenused ühtse Elisa brändi alla. Esialgu oleme otsustanud IT-teenuste puhul kasutada Elisa ja Santa Monica ühendbrändi. See võimaldab Santa Monica klientidel muudatusega harjuda ja kinnistada ka Elisa kui IT-lahenduste pakkuja kuvandit.

Kuhu pean edaspidi pöörduma, kui soovin pakkumist või abi olemasoleva teenuse kasutamisega?
SMN-i teenustega seotud uued päringud palume saata e-posti aadressile ITsales@elisa.ee, kust need suunatakse vastava müügijuhini. Kui vajad SMN-i teenuste kasutamise juures abi, pöördu meie kodulehe all oleva vormi „Küsi või tule konsultatsioonile“ kaudu.
Üldmeiliaadress on nüüd ariklient@elisa.ee, üldtelefon 6 600 620. Muud numbrid jäävad samaks.
SMNi inimeste e-maili aadressid on edaspidi eesnimi.perenimi@elisa.ee.
Elisa äriklienditeeninduse kontaktid leiab Elisa veebilehelt: https://www.elisa.ee/et/ariklient

Millal ühendatakse SMN-i ja Elisa veebilehed?
Töö käib – veebilehed ühendatakse käesoleva aasta jooksul.